.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباطي كه سرنوشت استاندار بوشهر را تغيير داد

مهندس شفقت در زماني كه در سال 60 واردسپاه بابل شد، دوره خدمتي ايشان مصادف شده بود با حضور اسفنديار رحيم مشايي در سپاه بابل؛ رحيم مشايي در آن زمان در سپاه بابل منشأ خدمات بسياري درسپاه بابل شد.
عمده ترين برگ درخشان خدمتي آقايان مشايي و مهندس شفقت، مبارزه باگروه منافقين (مجاهدين خلق) و در كنار ديگر پرسنل سپاه مازنداران، بسيجيان و سربازان گمنام امام زمان (عج) بود كه در خاموش كردن فتنه منافقين در آن سال ، نقش مهمي ايفا كردند.
دوستي آنها خيلي عميق تر شد و تا زمان دولت نهم كه احمدي نژاد پيروز انتخابات رياست جمهوري شد، با حمايت هاي امثال رحيم مشايي، شفقت به استانداري مازندران و بعد هم كه كارنامه خوبي در آن جا ارائه نداد، دولتي ها تصميم بر دادن سكان استانداري بوشهر به وي گرفتند كه كارنامه آقاي شفقت درطول مدت زمان خدمتي ايشان در بوشهر، پيش روي همه ماست.
اما ارتباط صميمانه اي كه استاندار كنوني بوشهر با آقاي رحيم مشايي داشته و دارند و همان طور كه خبرگزاري ها وسايت هاي خبري، ديروز و امروز تصاويري را از مهندس شفقت، رحيمي معاون اول و مشايي مسئول دفتر رييس جمهور در مراسم تجليل از پيشكسوتان و هنرمندان عرصه هنر و صنايع دستي روي خروجي خود گذاشتند، كه از ديد بنده احتمال اينكه شفقت در روزهاي آينده در نهاد رياست جمهوري بيشتر در كنار گروه دوستان قديمي خود قرار بگيرد زياد مي باشد.
به نظر مي رسد ادامه انتخاب پست هاي بعدي توسط ابوطالب شفقت است و ايشان اينقدر نفوذ دارد كه اگر هر چهار نماينده استان و همه مطبوعات و سايت هاي خبري استان عليه ايشان باشند، تا خودش نخواهد، كسي نمي تواند وي راتغيير دهد! از اين رو اگر حمايت هاي افرادي نظير رحيم مشايي از استاندار كنوني نبود، شايد سرنوشت شفقت تغيير مي كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 خرداد 1389
مهندس شفقت بر پایه توانایی و کار سالم و خدایی انجام دادن، محبوب قلبهای مردم استانهای مازندران و بوشهر هستند و اتفاقا" تمام مطالب فوق برعکس می باشد . کسانی که مهندس شفقت را می شناسند میدانند که ایشان اصلا" دنبال پست و مقام نیستند. و تو ای شمال نیوز مردم آگاه با دنبال کردن مطالب چند روز گذشته ات میفهمند که سرنخ این مطالبت از کجاست.
نا شناس 27 خرداد 1389
مازندانیها همیشه نامرد هستند چشم ندارند پیشرفت یه مازندرانی را ببینند مخصو صا بابلی ها چرا نمی دانم
نا شناس 25 تير 1389
مهندس شفقت فقط بالابی مشایی پست می گیره و نه بر حسب توانایی اش ایشون تو این دو سالی که بوشهر بودن هیچ کار مثبتی برای استان ما انجام ندادند کاراشون هم در راستای منافع خودش و دوستانش بوده مثلا عضویت در هیت مدیره پارس جنوبی و هیت مدیره شرکت صدرا ایشون از ضعیف ترین استاندران بوشهر بوده یعنی فردی کاملا خنثی واقعا حیف که ایشون جای مهندس تبادار استاندار اصلاح طلب دولت دکتر خاتمی نشسته اگر چه میدونم نظروم نمی گذارید چون این سایت خود شفقته

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.